Алматы қаласы Білім басқармасының
«№37 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 227-68-99
Есепші бөлімі:
+7(727) 301-36-73
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Мектеп парламентінің ұйымдастырумен, 8-11 сыныптар арасында «Буллинг және кибербуллинг» тақырыбында әңгіме өтті. Школьный Парламент провели беседу с 8-11 классами на тему " Буллинг и Кибербуллинг".
12
қазан
2022

Мектеп парламентінің ұйымдастырумен, 8-11 сыныптар арасында «Буллинг және кибербуллинг» тақырыбында әңгіме өтті. Школьный Парламент провели беседу с 8-11 классами на тему " Буллинг и Кибербуллинг".

Мектеп парламентінің ұйымдастырумен, 8-11 сыныптар арасында «Буллинг және кибербуллинг» тақырыбында әңгіме өткізді.

Учащиеся Школьного Парламента КГУОШ № 37- провели беседу на тему " Буллинг и Кибербуллинг". 

https://www.instagram.com/reel/CjmHwLDKfV8/?igshid=YmMyMTA2M2Y= 

Понятия «буллинг» и «кибербуллинг» могут появиться в законодательстве РК:  19 Февраля 2021, 17:52 - новости на inform.kz

Құрбыларының қорлауы балалардың үлкен пайызына әсер етеді, бұл олардың денсаулығына, эмоционалдық әл-ауқатына және оқу үлгеріміне нұқсан келтіреді, ұзақ мерзімді салдары ересек жасқа дейін созылады. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларға (АКТ) қолжетімділіктің артуы балаларды желідегі зорлық-зомбылық қаупіне ұшыратады, бұл оларды киберқорқытуға осал етеді. Желіде және офлайн режимінде қорқыту жәбірленуші үшін де, жәбірленуші үшін де ауыр зардаптарға әкеледі. Оның үстіне, қорлау қоғамға қымбатқа түседі.
Қорқытуды жәбірленушіге қарсы бағытталған және мерзімділікпен сипатталатын қасақана агрессивті мінез-құлық ретінде анықтауға болады; мұндай мінез-құлық күштердің нақты немесе қабылданған тең емес тепе-теңдігімен бірге жүреді және қорқыту құрбаны өзін қорғануға қабілетсіз және осал және дәрменсіз сезінеді.

Қажетсіз мінез-құлық зиян келтіреді, олар: физикалық, ұрып-соғу, тепкілеу және мүлікті жоюдан туындаған; келеке, қорлау және қорқыту арқылы білдірілген ауызша; немесе әлеуметтiк, қауесеттердiң таралуынан және әлеуметтiк топтан шеттетiлуден туындаған. Әдетте қорқыту арандатушылықсыз жүреді және құрдастарымен қорлаудың бір түрі болып табылады. Бұзақылық әрекеттерге баратын балалар көбінесе көңілі қалған, қорланған немесе ашуланған сезінгендіктен немесе әлеуметтік мәртебеге ұмтылғандықтан жасайды және олардың әрекеттері физикалық, психологиялық және әлеуметтік зиян келтіруі мүмкін. Қорқытатын балалар жиі қарым-қатынаста қиындықтарды, депрессияны, жалғыздықты немесе алаңдаушылықты, өзін-өзі бағалауды төмендетеді және оқу үлгерімі нашарлайды; сонымен бірге қорқыту барлық қатысушыларға, соның ішінде қасында жүрген адамдарға, жалпы мектептегі климатқа жойқын әсер етеді.
Онлайн қорқыту (кибербуллинг) біреуді қорлау, қорқыту немесе зиян келтіру мақсатында электрондық хабарламаларды, соның ішінде суреттер мен бейнелерді жариялауды немесе жіберуді қамтиды. Әлеуметтік платформалардың кең ауқымы кибербуллинг мақсаттары үшін пайдаланылады, соның ішінде сөйлесу бөлмелері, блогтар және жедел хабар алмасу.

Көбінесе мектептегі бетпе-бет қарым-қатынастан кейін пайда болатын кибербуллинг қатты зиян келтіруі мүмкін, себебі ол құрбан болған балаға кез келген уақытта әсер етіп, кең аудиторияға тез жетуі мүмкін. Сонымен қатар, технология киберқорқыту қаупінің ұзақтығын арттыруға көмектеседі, өйткені хабарламаларды ұзақ уақыт бойы орналастыруға және көшіруге болады. Офлайн қорқыту мен киберқорқыту бір-бірін қоректендіреді, зиянды әрекеттердің қатал циклін қалыптастырады.


Травле со стороны сверстников подвергается большой процент детей, что наносит ущерб их здоровью, эмоциональному благополучию и академической успеваемости и приводит к долгосрочным последствиям, сохраняющимся во взрослой жизни. Растущий доступ к информационно-коммуникационным технологиям (ИКТ) подвергает детей риску злоупотреблений в Интернете, повышая их уязвимость для кибербуллинга. Травля в онлайновом и оффлайновом пространстве имеет серьезные последствия как для жертвы, так и для обидчика. Более того, травля дорого обходится обществу.
Травлю можно определить как умышленное агрессивное поведение, направленное против жертвы и характеризующееся периодичностью; такое поведение сопровождается действительным или кажущимся неравным соотношением сил и вызывает у жертвы травли чувство уязвимости и беспомощности, неспособности себя защитить.

Нежелательное поведение наносит вред, который может быть: физическим, причиняемым вследствие побоев, пинков и уничтожения имущества; вербальным, выражающимся в насмешках, оскорблениях и угрозах; или социальным, обусловленным распространением слухов и исключением из социальной группы. Как правило, травля происходит без провокации, и она представляет собой форму насилия со стороны сверстников. Дети, участвующие в травле, часто поступают так потому, что испытывают разочарование, унижение или гнев либо стремятся получить определенный социальный статус, а их действия могут причинять физический, психологический и социальный вред. Дети, подвергающиеся травле, зачастую испытывают трудности в общении, депрессию, одиночество или тревожность, страдают от низкой самооценки и имеют плохую академическую успеваемость; при этом травля разрушительно влияет на всех субъектов, включая сторонних наблюдателей, а также на школьный климат в целом.
Травля в Интернете (кибербуллинг) включает размещение постов или отправку электронных сообщений, в том числе изображений и видео, с целью унизить или запугать какого-то человека или причинить ему вред. Для целей кибербуллинга используется широкий ряд социальных платформ, включая чаты, блоги и средства мгновенного обмена сообщениями.

Кибербуллинг, часто возникающий после личного общения в школе, может нанести глубокий вред, поскольку он может затронуть ребенка-жертву в любое время и быстро охватить широкую аудиторию. Более того, технологии способствуют увеличению длительности угрозы кибербуллинга, поскольку сообщения могут публиковаться и копироваться в течение продолжительного периода времени. Травля в оффлайновом пространстве и кибербуллинг подпитывают друг друга, формируя порочный цикл вредоносных моделей поведения. 

 

 

 

 
____________________________________________________________________________________________________________

Құрбыларының қорқытуы балалардың үлкен пайызына әсер етеді, бұл олардың денсаулығына, эмоционалдық әл-ауқатына және оқу үлгеріміне 
нұқсан келтіреді, ұзақ мерзімді салдары ересек жасқа дейін созылады. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларға (АКТ) қолжетімділіктің
артуы балаларды желідегі зорлық-зомбылық қаупіне ұшыратады, бұл оларды кибербуллингке осал етеді. Желіде және офлайн режимінде қорқыту
жәбірленуші үшін де, жәбірленуші үшін де ауыр зардаптарға әкеледі. Оның үстіне, қорлау қоғамға қымбатқа түседі.

Қорқытуды жәбірленушіге қарсы бағытталған және мерзімділікпен сипатталатын қасақана агрессивті мінез-құлық ретінде анықтауға болады; мұндай мінез-құлық күштердің нақты немесе қабылданған тең емес тепе-теңдігімен бірге жүреді және қорқыту құрбаны өзін қорғануға қабілетсіз және осал және дәрменсіз сезінеді.

Қажетсіз мінез-құлық зиян келтіреді, олар: физикалық, ұрып-соғу, тепкілеу және мүлікті жоюдан туындаған; келеке, қорлау және қорқыту арқылы білдірілген ауызша; немесе әлеуметтiк, қауесеттердiң таралуынан және әлеуметтiк топтан шеттетiлуден туындаған. Әдетте қорқыту арандатушылықсыз жүреді және құрдастарымен қорлаудың бір түрі болып табылады. Бұзақылықпен айналысатын балалар көбінесе бұл әрекетке өздерінің көңілі қалған, қорланған немесе ашуланған сезінгендіктен немесе әлеуметтік мәртебеге ұмтылғандықтан жасайды және олардың әрекеттері физикалық, психологиялық және әлеуметтік зиян келтіруі мүмкін. Қорқытатын балалар жиі қарым-қатынаста қиындықтарды, депрессияны, жалғыздықты немесе алаңдаушылықты, өзін-өзі бағалауды төмендетеді және оқу үлгерімі нашарлайды; сонымен бірге қорқыту барлық қатысушыларға, соның ішінде қасында жүрген адамдарға, жалпы мектептегі климатқа жойқын әсер етеді.
Интернеттегі қорқыту (кибербуллинг) біреуді қорлау, қорқыту немесе зиян келтіру мақсатында электрондық хабарламаларды, соның ішінде суреттер мен бейнелерді жариялауды немесе жіберуді қамтиды. Әлеуметтік платформалардың кең ауқымы кибербуллинг мақсаттары үшін пайдаланылады, соның ішінде сөйлесу бөлмелері, блогтар және жедел хабар алмасу.

Көбінесе мектептегі бетпе-бет қарым-қатынастан кейін пайда болатын кибербуллинг қатты зиян келтіруі мүмкін, себебі ол құрбан болған балаға кез келген уақытта әсер етіп, кең аудиторияға тез жетуі мүмкін. Сонымен қатар, технология киберқорқыту қаупінің ұзақтығын арттыруға көмектеседі, өйткені хабарламаларды ұзақ уақыт бойы орналастыруға және көшіруге болады. Офлайн қорқыту мен киберқорқыту бір-бірін қоректендіреді, зиянды әрекеттердің қатал циклін қалыптастырады.